ZABUDOWA STALOWO-ALUMINIOWA –  ŚREDNI 4×4, POJEDYNCZE KOŁA

Podwozie:

Mercedes – Benz Atego 1329 AF
Moc: 286 KM (210 kW)
Napęd: uterenowiony 4×4
DMC: 14 ton
Kabina: zespolona 6-osobowa w układzie miejsc 1+1+4

Zabudowa ratowniczo-gaśnicza:
– konstrukcja i poszycie – stal nierdzewna, aluminium oraz kompozyt
– żaluzje aluminiowe z zamknięciem rurowym BARlock
– układ schowków: 7 (3+3+1)
– oświetlenie zew/wew wykonane w technologii LED
– koła pojedyncze na osi przedniej i tylnej

Wymiary pojazdu:
– długość: 7640 mm
– szerokość: 2485 mm
– wysokość: 3110 mm

Zbiorniki środków gaśniczych:
– zbiornik wody o pojemności 2700 I (kompozytowy)
– zbiornik środka o pojemności 270 I (kompozytowy)
– automatyczny zawór napełniania hydrantowego

Układ wodno-pianowy:
– autopompa dwuzakresowa typ A 16/8 – 4/40
– wydajność 2800 l/min przy ciśnieniu 8 bar
– wydajność 460 l/min przy ciśnieniu 40 bar
– dozownik środka pianotwórczego (3% i 6%)
– szybkie natarcie, zwijanie elektryczne i ręczne o dł. 60 m z prądownicą
wysokociśnieniową
– działko wodno-pianowe typ DWP 8/16
– zraszacze przednie i boczne
– układ utrzymywania stałego ciśnienia autopompy

Wyposażenie standardowe:
– generator sygnałów dźwiękowych BOS200 200 W
– maszt oświetleniowy z głowicą – 2×1000 W z dodatkowym pilotem bezprzewodowym
– sprzęt łączności radiowej (Motorola GM 360)
– niezależne ogrzewanie kabiny i przedziału autopompy WEBASTO
– klimatyzacja kabiny
– fala świetlna
– kamera cofania

Wyposażenie opcjonalne m.in.:
– automatyczny dozownik środka (od 1% do 6%)
– wyciągarka elektryczna
– system piany sprężonej PWPSystem (CAFS)
– sprzęt pożarniczy i ratowniczy
– LED-owe najaśnice masztu oświetleniowego zasilane z alternatora pojazdu
– instalacja zabudowy w systemie CANBusŹródło:http://www.bocar.com.pl/product/mercedes-benz-atego-1329-af-gba-2516/